Brzdová páka CLEAN T13 V3

BRLCLEANT13V3

Brzdová páka určená pro biketrialové a cyklotrialové hledače TOP kvality a funkce! Velice nízká váha pouhých 72g. Páka má oddělitelné tělo od objímky řidítek a je 100% flip-flop, resp. oboustranná! Frézována na CNC strojích! 13mm axiální pístek, který přidává do brzdného systému o 16% více síly než standardní 14mm pístek!

Kč2,300.00
Tax included Expedition in 24 hours
Quantity
Skladem

 

Expedition in 24 hours.

 

Return of unused goods within 14 days.

Nová trialová brzdová páka určená speciálně pro biketrial a cyklotrial. Páka je určená pro jezdce, kteří hledají TOP kvalitu a maximální brzdnou sílu! Design je zaměřený na maximální odezvu páky, naprosto hladký a přesný chod! Díky mnoha vylepšením je zaručena maximální přesnost a tím i vyšší pohodlí při jízdě! Kdo by nechtěl přesně fungující brzdu, bez potřeby velké síly a bez křeče pokaždé když je třeba bezpečně zabrzdit? Změna pohodlí a kvality jízdy při použití této páky Vás opravdu překvapí!


- dlouhodobé testování samotným majitelem značky CLEAN TRIALS Abelem Mustielesem - páka je nástupcem a pokračovatelem modelu T13 V2, který byl v mnoha ohledech přepracován

- tělo páky i páka samotná je zhotovena z jednoho kusu hliníku 6061-T6 na CNC strojích
- 13mm průměr pístku páky zvyšuje účinnost brzdy o 16% než je u standardních 14mm pístů
- pístek je vyroben z tvrzeného plastu pro zajištění plynulého chodu v těle páky
- dvojí těsnící o-kroužek - nedojde tak k úniku žádné kapaliny a průniku špíny!
- velká délka brzdové páky zvyšuje maximální brzdnou sílu přenášenou na třmeny
- ocelová pružinka pod pístkem vytvořená speciálně pro tuto brzdu zrychluje odezvu páky
- minimalistický design pro snížení váhy
- uchycení páky na řidítko (objímka) je navržena tak aby si jezdec nebouchal nohami o šrouby a a nedocházelo tak k modřinám či zbytečnému zranění
- TPA kolečko (nastavení vzdálenosti špalků od ráfku) a přítlačný pin jsou vytvořena z vysoce kvalitního hliníku (nabízíme také náhradní díly viz.: náhradní díly pro brzdy)
- M5 odvzdušňovací šroub a vodící trn hadičky jsou umístěny velice blízko řidítek (hadička je tak mnohem lípe chráněna proti utržení)
- odvzdšňovací otvor je na opačné straně než trn, takže při odvzdušnění máte dostatek prostoru pro nasazení šroubení odvzdušňovacího kitu
- hliníkové pouzdro TPA kolečka je velice odloné vůči otlačení i při dlouhé a vysoké zátěži
- zakončení pinu TPA kolečka má rozšířenou zakulacenou hlavičku - je tak docíleno perfektního a vždy velice přesného tlaku ve středu pístku
- mějte prosím na paměti že standardní trn MAGURA a Racing Line do páky nepasuje (větší průměr závitu)
- kompaktibilní s třmínky MAGURA a MAGURA brzdovou hadičkou
- dostupné v černé eloxované barvě s červenými doplňky a logem CLEAN v bílé barvě
- brzdová páka je dodávána včetně, uzavíracího šroubu a trnu!

Brzdová páka je oboustraná, je možné ji použít jak na levou tak pravou ruku!
Páku je možné plnit minerálním olejem, destilovanou vodou i antifreezem.

Doporučení: 
Doporučujeme plnit prvních 6 měsíců provozu antifreezem typu G11 v kombinaci s destilovanou vodou alespoň v poměru 2:1 (voda : antifreeze) popř. minerálním olejem Magura Royal Blood. Po cca 6ti měsících je možné páku plnit i destilovanou vodou (po záběhu páky, resp. komory pístku).

BRLCLEANT13V3
3 Items

Specific References