Brzdová páka MAGURA HS33 2013 2-prstá

BRMAGHS332013LEVR2F

Náhradní díl k brzdě Magura HS33 resp. brzdová páka Magura HS33 verze 2013. Brzdová páka je včetně nádržky, resp. stačí připojit hadičku a můžeš jet! Ideální pokud je tvoje páka po smrti, nebo už neslouží jako dříve!

Kč1,150.00
Tax included Expedition in 24 hours
Quantity
Last items in stock

  • Expedition in 24 hours. Expedition in 24 hours.
  • Return of unused goods within 14 days. Return of unused goods within 14 days.

Náhradní díl k brzdě Magura HS33 resp. brzdová páka Magura HS33 verze 2013. Brzdová páka je včetně nádržky, resp. stačí připojit hadičku a můžeš jet! Ideální pokud je tvoje páka po smrti, nebo už neslouží jako dříve!

- tělo je vytvořeno z lehkého a odolného materiálu Carbotecture (by Magura), který nabízí skvělý poměr váha-pevnost
- nová kovaná brzdová páčka dodává esteticky vzhled nové řady brzd Magura MT (mějte na paměti že tato páka není s MT brzdami kompaktibilní)
- brzdová páčka je nyní po hranách více zaoblená než předchozí modely, je tak velice pohodlná
- 2-prstý model páčky
- dva šrouby u úchytky páky k řidítkům znamenají že nemusíte při každém sundání páky sundavat i gripy
- nový TPA systém vytvořený z pevné oceli pro zvýšení pevnosti
- Vzdálenost páky od řidítek je možné nastavit za pomoci T25 šroubu v přední části páky 
- odvdzušňovací systém je upraven tak aby bylo možné brzdu přepustit za pomoci minima nářadí. 
- páka je flip-flop, resp. je možné je použít jak na levé tak pravé ruce!
- dodáváno včetně převlečné matice a olivky
- váha: 89g

Důležité upozornění:

Odvzdušňovací otvor lze nyní osadit přímo injekční stříkačou bez nutnosti použít hadičku a šroub s trnem.
Mějte na paměti že uzavírací šroub je plastový a není třeba jej příliš utahovat (maximálně 0,5Nm). Poškození šroubu způsobeného příliš silným utažením není kryto zárukou! 

Pro správné upnutí brzdové páky k řidítkům je nutné dodržet několik zásad! Úchytka k řidítkům musí být vždy natočena tak aby šipky, které jsou po stranách vždy směřovaly nahoru. Vrchní upínací šroub musí být utažený na doraz a spodní šroub slouží pro dotažení a upnutí páky k řidítkům. Standardně bude mezi úchytkou a brzdovou pákou 2-3mm mezera u dotahovacího šroubu. Nedodržení této procedůry způsobí prasknutí úchytky, které není kryto zárukou!

BRMAGHS332013LEVR2F
1 Item

Specific References

No customer reviews for the moment.