Brzdová páka CLEAN T13 V3

Brzdová páka určená pro biketrialové a cyklotrialové hledače TOP kvality a funkce! Velice nízká váha pouhých 72g. Páka má oddělitelné tělo od objímky řidítek a je 100% flip-flop, resp. oboustranná! Frézována na CNC strojích! 13mm axiální pístek, který přidává do brzdného systému o 16% více síly než standardní 14mm pístek!

Podrobnosti

Kód produktu :BRLCLEANT13V3

Dostupnost :  Skladem!

2 300 Kč
1 901 Kč bez DPH.

9 položek, podobného typu:

Nová trialová brzdová páka určená speciálně pro biketrial a cyklotrial. Páka je určená pro jezdce, kteří hledají TOP kvalitu a maximální brzdnou sílu! Design je zaměřený na maximální odezvu páky, naprosto hladký a přesný chod! Díky mnoha vylepšením je zaručena maximální přesnost a tím i vyšší pohodlí při jízdě! Kdo by nechtěl přesně fungující brzdu, bez potřeby velké síly a bez křeče pokaždé když je třeba bezpečně zabrzdit? Změna pohodlí a kvality jízdy při použití této páky Vás opravdu překvapí!


- dlouhodobé testování samotným majitelem značky CLEAN TRIALS Abelem Mustielesem - páka je nástupcem a pokračovatelem modelu T13 V2, který byl v mnoha ohledech přepracován

- tělo páky i páka samotná je zhotovena z jednoho kusu hliníku 6061-T6 na CNC strojích
- 13mm průměr pístku páky zvyšuje účinnost brzdy o 16% než je u standardních 14mm pístů
- pístek je vyroben z tvrzeného plastu pro zajištění plynulého chodu v těle páky
- dvojí těsnící o-kroužek - nedojde tak k úniku žádné kapaliny a průniku špíny!
- velká délka brzdové páky zvyšuje maximální brzdnou sílu přenášenou na třmeny
- ocelová pružinka pod pístkem vytvořená speciálně pro tuto brzdu zrychluje odezvu páky
- minimalistický design pro snížení váhy
- uchycení páky na řidítko (objímka) je navržena tak aby si jezdec nebouchal nohami o šrouby a a nedocházelo tak k modřinám či zbytečnému zranění
- TPA kolečko (nastavení vzdálenosti špalků od ráfku) a přítlačný pin jsou vytvořena z vysoce kvalitního hliníku (nabízíme také náhradní díly viz.: náhradní díly pro brzdy)
- M5 odvzdušňovací šroub a vodící trn hadičky jsou umístěny velice blízko řidítek (hadička je tak mnohem lípe chráněna proti utržení)
- odvzdšňovací otvor je na opačné straně než trn, takže při odvzdušnění máte dostatek prostoru pro nasazení šroubení odvzdušňovacího kitu
- hliníkové pouzdro TPA kolečka je velice odloné vůči otlačení i při dlouhé a vysoké zátěži
- zakončení pinu TPA kolečka má rozšířenou zakulacenou hlavičku - je tak docíleno perfektního a vždy velice přesného tlaku ve středu pístku
- mějte prosím na paměti že standardní trn MAGURA a Racing Line do páky nepasuje (větší průměr závitu)
- kompaktibilní s třmínky MAGURA a MAGURA brzdovou hadičkou
- dostupné v černé eloxované barvě s červenými doplňky a logem CLEAN v bílé barvě
- brzdová páka je dodávána včetně, uzavíracího šroubu a trnu!

Brzdová páka je oboustraná, je možné ji použít jak na levou tak pravou ruku!
Páku je možné plnit minerálním olejem, destilovanou vodou i antifreezem.

Doporučení: 
Doporučujeme plnit prvních 6 měsíců provozu antifreezem typu G11 v kombinaci s destilovanou vodou alespoň v poměru 2:1 (voda : antifreeze) popř. minerálním olejem Magura Royal Blood. Po cca 6ti měsících je možné páku plnit i destilovanou vodou (po záběhu páky, resp. komory pístku).

Košík  

produkt (prázdný)