Brzda MAGURA MT5
Kotoučová hydraulická brzda Magura MT5 je modelem řady Gravity, tedy série brzd určené pro náročné jezdce a podmínky v těžkém terénu či jízdě z kopce! Brzda je vybavena 4-pístovým brzdičem nabízí opravdu enormní výkon. Tělo páky je vytvořeno z unikátního materiálu Carbotecture® v kombinaci s hliníkovou dvouprstou páčkou. Brzdič je z jednoho litého kusu hliníku! Páka je flip-flop a lze ji tedy použít na levou či pravou ruku.
- brzdová páka je tvořena ze speciálního materiálu "Carbotecture®" materiálu který vyvíjí již několik let Magura pro své brzdy typu MT
- ergonomická hliníková 2-prstá brzdová páka s velice příjemným úchopem dodává veliké množství síly
- snadno odnímatelná páka z řidítek bez nutnosti sundavání gripů apod.
- precizně zpracovaný a testovaný hydraulický systém, perfektní chod za použití minerálního oleje Magura Royal Blood
- odvzdušnění je rychlé a jednoduché díky EBT technologii (Easy Bleed Technology)
- u brzdové páky Magura MT5 je možné nastavení vzdálenosti páky od řidítek (pomocí T25 torx klíče)
- kevlarem vyztužená brzdová hadička s hladkým průchodem kapaliny, je velice odolná vůči ukopnutí a poškození
- uchycení na Post Mount, které koresponduje s většinou moderních rámů
- brzda je dodávána s 2200mm dlouhou hadičkou, kterou je možné zkrátit na požadovanou délku
- součástí balení jsou také díly pro zkrácení hadičky
- brzda je dodávána odvzdušněná a naplněná kapalinou, resp. je možné ji ihned začít používat
- váha: 255g včetně plné délky hadičky, (bez kotouče a upevňovacích šroubků)
Doporučení:
- brzdu doporučujeme kombinovat s brzdovými kotouči Magura STORM HC, které jsou dostupné ve verzích 160mm / 180mm / 203mm
- možné použití i kotoučů Magura MDR-C ve velikosti 180 mm / 203 mm nebo MDR-P ve velikosti 203 mm / 220 mm
- brzdu je možné kombinovat s úchyty řadících páček SRAM i SHIMANO (je nutné zakoupit přímo Magura Shift mix)
Důležité informace:
Pro správnou instalaci brzdové páky pozorně čtěte manuál dodávaný ke každé brzdě!
Pro správnou instalaci brzdové páky je nutné nejdříve správně směrovat šipky které jsou vyražené na Magura MT objímce řidítek (šipky směrem nahoru). Nejdříve je nutné dotáhnout vrchní šroub upínací objímky tak, aby zde nebyla žádná mezera mezi pákou a objímkou, poté je možné dotáhnout spodní šroub objímky. Normálně by u spodního šroubu měla být 2-3mm mezera mezi objímkou a pákou. Nepřetahujte šrouby více jak momentem 3Nm. Přetažení šroubů nebo nesprávné dotažení vrchního a spodního šroubu může způsobit prasknutí upínací objímky a na toto poškození se nevztahuje záruka!
Mohlo by vás také zajímat
Brzdová páčka Magura MT5 ve 2-prsté variantě. Hliníková páčka Magura, která je určená pro brzdění 1 až 2 prsty. Páčka je oproti 1-prsté variantě o něco delší a tak nabízí o něco měkčí pocit na páce a skvělou modulaci brzdného výkonu. Páčka je potisknuta popisem Magura MT5. Kompaktibilní s pákami Magura MT od roku 2015. Páčku dodáváme včetně nýtu pro...