Ráfková hydraulická brzda MAGURA HS33 2013...

Firma Magura se zabývá výrobou brzd již několik let a má na svém kontě i tuto legendární ráfkovou hydraulickou brzdu, kterou značí HS33 již od jejího vzniku. V průběhu let prošla několika změnami a vylepšeními a nyní jí můžete mít v její poslední verzi.

Podrobnosti

Kód produktu :BRMAGHS332013TRIAL2F

Dostupnost :  Dodání do 5ti dnů od objednávky!

2 450 Kč
2 025 Kč bez DPH.

1 položek, podobného typu:

Ráfková hydraulická brzda MAGURA HS33 2013 - TRIAL | 2-prstá

Nejnovější model ráfkové brzdy od Magury od největšího výrobce tohoto typu brzd! Jedná se určitě o nejpopulárnější ráfkovou hydraulickou brzdu na světě!

Nyní přímo model TRIAL s IDM uchycením pro 4 šrouby včetně adaptérů a brzdových špalků (ČERVENÉ - pro broušené ráfky)!

- Tělo celé brzdy je vyrobeno z lehkého nově navrženého materiálu CARBOTECTURE, který vyvýjí magura a činí tak brzdu pevnější a zároveň lehčí! Jedná se o uzavřený systém bez expanzní nádobky.

- Nová kovaná hliníková páčka odpovídá designu řady " MT " kotoučových brzd (mějte ale prosím na paměti, že řada pák MT z kotoučových brzd není kompatibilní s touto brzdou).
Brzdová páčka je především širší a mírně zaoblenější než u předchozích modelů , což je velmi pohodlné. Model 2-prsté páky nabízí skvělý pákový efekt a díky tomu i výkon brzdy. Nastavení brzdové páčky blíže k řidítkům je velice jednoduché díky jedinému T25 šroubku, kterým lze nastavit požadovanou vzdálenost od řídítek.


- Nový odvzdušňovací systém, který odpovídá předchozím modelům z roku 2005. Stačí pouze napustit plnou injekční stříkačku minerálním olejem a přes brzdové třmínky tlačit olej do brzdného systému. Na páce stačí povolit odvzdušňovací šroub vedle hadičky, kterou bude olej vytékat ven. Toť vše...opět je odvzdušňování velmi jednoduché jako dříve!

- Magura používá stejný systém zapuzdření celého systému jako u předešlých modelů a stále nabízí 5ti letou záruku proti náhlému zavzdušnění (po registraci na magura.com).

- Celá brzda je dodávána s 2m dlouhou hadičkou, kterou je možno kdykoliv před používáním zkrátit! Hadička je vyrobena z velice pevného nylonu, který se nerozpíná a brzda tak neztrácí účinnost. Průměr pístku v páčce 14mm, zaručuje velice slušný výkon.

- Nově je brzda navržena jako flip-flop (není nutné sundavat grip při sundání páky a páka je oboustranná), je tedy jedno zda jste pravák nebo levák, jestli preferujete pravo nebo levo stranou páku pro vaší přední či zadní brzdu. Páku jednoduše otočíte jak je vám libo a ona bude stále stejne funkční bez změny vzhledu, vyčnívajících šroubků apod. Pro upevnění páky stačí utáhnout pouhé dva šroubky u řidítek. Nový vylepšený TPA šroub, který je konečně vytvořen z pevné oceli pro lepší trvanlivost a životnost.

- Brzdové třmeny, odpovídají modelu z roku 2011, které nabízejí stále perfektní brzdný účinek jako jejich předchůdce roku 2005, nicméně s menší úpravou designu a průchodek pro kapalinu. Brzdové hadičky jsou nyní ještě lépe chráněny krytykou a je tak velice nepravděpodobné, že by mohlo dojít ke střižení hadičky právě v tomto místě!

Brzda je naplněná a připravena k okamžitému nasazení a použití. Brzda je dodávaná včetně adaptérů pro uchycení k rámu kola 4mi šrouby a navíc také včetně brzdových špalků (ČERVENÉ - určené pro broušené ráfky).

V podstatě je brzda dodávaná připravená k použití na kole, stačí nasadit a můžete jet!

Úchyty lze popř. zakoupit i samostatně a to 
ZDE. 

Hmotnost koplet brzdy: 272g (1 brzda, bez adaptérů, včetně brzdových špalků)

Cena uvedena za 1ks brzdy (balení).


Komentuj na Facebooku

Košík  

produkt (prázdný)