Kotoučová brzda MAGURA MT4 Carbotecture...

Kotoučová hydraulická brzda Magura MT4 je velice univerzální brzdou ze série brzd MT s dvou-pístovým systémem. Dva pístky brzdiče nabízí opravdu enormní výkon. Tělo páky je vytvořeno z unikátního materiálu Carbotecture® v kombinaci s Carbotecture 2-prstou páčkou. Brzdič je z jednoho litého kusu hliníku s magnetickými destičkami! Páka je flip-flop a lze ji tedy použít na levou či pravou ruku.

Podrobnosti

Kód produktu :MAGBRAKEMT42FBK

Dostupnost :  Skladem!

2 300 Kč

1 600 Kč
1 322 Kč bez DPH.

6 položek, podobného typu:

- brzdová páka je tvořena ze speciálního materiálu "Carbotecture®" materiálu který vyvíjí již několik let Magura pro své brzdy typu MT
- ergonomická carbotecture 2-prstá brzdová páka Magura s velice příjemným úchopem dodává veliké množství síly
- snadno odnímatelná páka z řidítek bez nutnosti sundavání gripů apod.
- precizně zpracovaný a testovaný hydraulický systém, perfektní chod za použití minerálního oleje Magura Royal Blood
- odvzdušnění je rychlé a jednoduché díky EBT technologii (Easy Bleed Technology)
- kevlarem vyztužená brzdová hadička s hladkým průchodem kapaliny, je velice odolná vůči ukopnutí a poškození
- pro uchycení na Internation Standard (IS) navářky, jsou součástí balení redukce
- uchycení na Post Mount, které koresponduje s většinou moderních rámů
- brzda je dodávána odvzdušněná a naplněná kapalinou, resp. je možné ji ihned začít používat
- váha: 230g včetně plné délky hadičky, (bez kotouče a upevňovacích šroubků)

Doporučení: 
- brzdu doporučujeme kombinovat s brzdovými kotouči Magura STORM HC, které jsou dostupné ve verzích 160mm / 180mm / 203mm
- brzdu je možné kombinovat s úchyty řadících páček SRAM i SHIMANO (je nutné zakoupit přímo Magura Shift mix)

 

Důležité informace:

Pro správnou instalaci brzdové páky pozorně čtěte manuál dodávaný ke každé brzdě!
Pro správnou instalaci brzdové páky je nutné nejdříve správně směrovat šipky které jsou vyražené na Magura MT objímce řidítek (šipky směrem nahoru). Nejdříve je nutné dotáhnout vrchní šroub upínací objímky tak, aby zde nebyla žádná mezera mezi pákou a objímkou, poté je možné dotáhnout spodní šroub objímky. Normálně by u spodního šroubu měla být 2-3mm mezera mezi objímkou a pákou. Nepřetahujte šrouby více jak momentem 3Nm. Přetažení šroubů nebo nesprávné dotažení vrchního a spodního šroubu může způsobit prasknutí upínací objímky a na toto poškození se nevztahuje záruka!

Jak správně nainstalovat brzdu Magura MT4 je možné shlédnout na videu:

 

 
Jak zkráti brzdovou hadičku můžete shlédnout zde:
 

 

Jak odvzdušnit novou kotoučovou brzdu Magura MT4? Velice snadno:

 

Cena brzdy uvedena za 1ks (kompletní balení).

Košík  

produkt (prázdný)

Slevy

Zobrazit slevy